Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Erzurum Valiliği
Erzurum Valiliği
Erzurum Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Ve Logolar İl Haritası İl Etik Kurulu Kalite Yönetim Sistemi
  • ERZURUM
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Vali Yardımcıları Görev Dağılımı (24.03.2025) Hizmet Birimleri 2025 Yılı Yatırım Programı Yönergeler Enerji Kalite Politikamız Uygulamalar
  • GÜNCEL
    Validen Haberler Haberler Duyurular İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
14
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Mustafa ÇİFTÇİ
      • Vali Yardımcılarımız
        • Vali Yardımcısı Lokman DÜZGÜN
        • Vali Yardımcısı İlyas ÖZTÜRK
        • Vali Yardımcısı Ahmet ÖZDEMİR
        • Vali Yardımcısı Mustafa Berk ÇELİK
        • Vali Yardımcısı V. Yusuf Durani DİNÇ
      • Görev Yapmış Valiler
    • Valilik Birimleri
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • il Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Mevzuat
      • İmza Yetkileri Yönergesi (21.02.2025)
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik Ve Logolar
    • İl Haritası
    • İl Etik Kurulu
    • Kalite Yönetim Sistemi
  • ERZURUM
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı (24.03.2025)
    • Hizmet Birimleri
    • 2025 Yılı Yatırım Programı
    • Yönergeler
    • Enerji Kalite Politikamız
    • Uygulamalar
  • GÜNCEL
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

Vali Çiftçi 112 Erzurum Acil Çağrı Merkezi’nde İncelemelerde Bulundu

08.02.2024
Erzurum Valisi Mustafa Çiftçi, 112 Acil Çağrı Merkez Müdürlüğünü ziyaret etti. Vali Yardımcısı Ahmet Özdemir ve 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Vedat Ağbayır tarafından karşılanan Vali Çiftçi ilk olarak Müdür Ağbayır'dan Çağrı Merkezi'nde yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı bilgi aldı. 
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Ağbayır sunumunda; ilimizdeki tüm acil çağrı ihbarlarının toplandığı Erzurum 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünde çağrı alıcılar ve çağrı yönlendiriciler olmak üzere farklı kurumlardan 128 personelle hizmet verdiklerini söyledi.  
Merkez Müdürü Ağbayır şöyle konuştu: “7 Kasım 2018 tarihinden itibaren Emniyet, Jandarma, Sağlık, İtfaiye, Orman ve AFAD, 112 Acil Çağrı sistemine entegre olmaya başladı ve 2021 yılında tamamlanan entegrasyon süreciyle bu kurumlara gelen tüm ihbarlar 112 hattı üzerinden cevaplandı. Bu konuyla ilgili olarak vatandaşlarımızı bilgilendirmek için afiş ve broşürler hazırlandı. Kamu spotları yayınlandı.” 
Asrın felaketinde kritik görev üstlendi.
Erzurum Valiliği 112 Acil Çağrı Merkezi’nin, 6 Şubat 2023 tarihinde meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depremlerde önemli görevler üstlendiğini belirten Merkez Müdürü Ağbayır: “Depremden etkilenen 11 ilimizin 112 Acil Çağrı Merkezi’ndeki hasarlar, sistemlerindeki olumsuzluklar ve çağrıların aşırı atması nedeniyle deprem bölgesinden gelen çağrılar diğer illerimizde olduğu gibi ilimizde de 112 Acil Çağrı Merkezi tarafından alındı. 112 Acil Çağrı Merkezi sistemi ve AFAD Acil Mobil Uygulaması üzerinden 45 bin civarında çağrı alınarak İçişleri Bakanlığı Acil Çağrı Hizmetleri Daire Başkanlığına bildirildi. Ayrıca depremin üçünü gününde Erzurum 112 Acil Çağrı Merkezi’nden görevlendirilen 4 personel, Adıyaman’a kurulan mobil çağrı merkezinde 15 gün süreyle görev yaptı.
2023 yılında 803 bin 620 çağrı alındı
Merkez Müdürü Ağbayır, Erzurum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne 2023 yılında 803 bin 620 çağrı geldiğini, bu çağrılardan 420 bin 323’ünün (yüzde 53,31); Acil Sağlık, Emniyet, İtfaiye, Orman, AFAD Müdürlüğü ve İl Jandarma Komutanlığına asıllı çağrı olarak aktarıldığını,  geriye kalan çağrıların yüzde 22,87’sinin asılsız, yüzde 24, 82’sinin ise anonstan kapanan çağrılar olduğunu belirtti.  
Çağrı alıcı reaksiyon süresinin 2023 yılı verilerine göre 1,78 saniye olduğunu söyleyen Ağbayır, bu oranın 1,99 saniye olan Türkiye ortalamasının altında olduğuna dikkat çekti.   
Sunumun ardından çağrı merkezi, kriz merkezi, Güvenlik Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) ve kamera izleme odalarında incelemelerde bulunan Vali Çiftçi, merkez çalışanlarına başarılar diledi. 
ERZURUM VALİLİĞİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ – 08.02.2024

 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi İlan Portalı
  • Bilgi Edinme
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • KAAN Projesi
Dr. Refik Saydam Cad. Valilik Binası Yakutiye / ERZURUM
Mesai Saatleri içi :0 442 237 50 04-05 **** Mesai Saatleri Dışı: 0 442 235 70 81 -82
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız